مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-14اجتماعي

8 هزار خودرو برای سرویس دانش آموزان اصفهانی نیاز است


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: اگر 20 درصد از جمعیت دانش آموزی شهر اصفهان از سرویس مدارس استفاده کنند، نیاز به 8 هزار خودرو داریم.

- شهرام صانعی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت سرویس مدارس در شهر اصفهان اظهار داشت:  آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی در حال جذب راننده سرویس مدارس هستند و در این راستا بسته های حمایتی با همکاری سازمان تاکسیرانی برای جذب رانندگان سرویس مدارس آماده شد.

وی با بیان اینکه کارگروه ماده 18 فعال است و روزانه با کارشناسان انجمن اولیا و مربیان ادارات نواحی شش گانه شهر اصفهان وضعیت سرویس مدارس را رصد می کنیم، افزود: در هفته گذشته سازمان تاکسیرانی اصفهان ظرفیت 46 شرکت سرویس مدرسه را به آموزش و پرورش اعلام کرد و در همان زمان کارشناس مسؤول های انجمن اولیا و مربیان شهر اصفهان را فراخوان زدیم و در جلسات جداگانه ظرفیت های این شرکت ها بین نواحی تقسیم شد.

صانعی با بیان اینکه امیدوار هستیم برای اول مهر چالش خاصی در این زمینه نداشته باشیم، گفت: در بعضی از نقاط شهر اصفهان به خاطر ازدحام جمعیت و کمبود راننده سرویس مدرسه امکان دارد مشکلاتی را داشته باشیم که امیدواریم با شناسایی این نقاط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار خودرو برای سرویس دانش آموزان اصفهانی نیاز است

8 هزار خودرو برای سرویس دانش آموزان اصفهانی نیاز است