مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-14اجتماعي

ایران جزء 10 کشور پرمخاطره دنیا/ لزوم آموزش خانواده ها در برخورد با حوادث و بلایا


مدیرکل آموزش های تخصصی و توانمندسازی جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه ایران جزو 10 کشور پرمخاطره در دنیا است، گفت: با آموزش های لازم برای برخورد با حوادث و بلایا به خانواده ها داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، محمد منتظری سه شنبه شب در کارگاه استانی توانمندسازی فرآیندهای آموزشی در جمعیت هلال احمر به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: امر آموزش یکی از مهمترین مؤلفه ها در سازمان ها و نهادها لحاظ می شود تا نیروی انسانی کارآزموده، توانمند و حرفه ای وظایف محوله سازمان را به بهترین شکل انجام دهد.

وی با اعلام اینکه ایران جزو 10 کشور پرمخاطره در دنیا محسوب می شود، افزود: هر ساله می بینیم که بلایای طبیعی فراوان همانند سیل، زلزله، طوفان، حوادث غیرمترقبه، تصادفات و سوانح جان هموطنان زیادی را می‎گیرد و خانواده های زیادی را بی خانمان می کند ولی با انجام آموزش های لازم و همگانی می توان جلوی بسیاری از تلفات جانی و تبعات مالی را گرفت.

مدیرکل آموزش های تخصصی، توانمندسازی و مهارت افزایی جمعیت هلال احمر ایران تصریح کرد: مازندران نیز از استان های حادثه خیز کشور است که با وجود کوهستان، دریا، جنگل، مناطق مرتفع و کوهستانی شاهد اتفاقات زیادی در آن هستیم هرچند با توجه به آب و هوای ویژه و باران شدید در این استان شمالی کشور وقوع سیل، ریزش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزء 10 کشور پرمخاطره دنیا/ لزوم آموزش خانواده ها در برخورد با حوادث و بلایا

ایران جزء 10 کشور پرمخاطره دنیا/ لزوم آموزش خانواده ها در برخورد با حوادث و بلایا