مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-14اقتصادي

تمام روستاهای بانه تا سال آینده گازدار می شوند/ مردم مشکل کم آبی بانه را جدی بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در مسجد جامع شهر بویین مرکز بخش ننور برگزار شد، اظهار داشت: هر چند هم اکنون نیز بسیاری از کوخ های این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند اما سال آینده تمام روستاهای شهرستان بانه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: امسال عملیات اجرایی 18 پروژه گازرسانی در شهرستان بانه با 30 میلیارد تومان آغاز شده و تا سال آینده تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: با همت جمعی در هفته دولت 58 پروژه خدماتی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اشتغالزایی در بخش خصوصی و دولتی با اعتبار 430 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

خدری گفت: پروژه های شاخص شهرستان در هفته دولت شامل چهار واحد تولیدی در شهرک صنعتی بود که برای بیش از 300 نفر اشتغال مستقیم و یک هزار نفر اشتغال غیرمستقیم برای جوانان جویای کار ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تنش آبی و مشکلات سدهای سبدلو و عباس آباد اظهار داشت: برای حل مشکلات کم آبی و انتقال پروژه آب از سد عباس آباد به بانه 177 میلیارد تومان هزینه شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با اشاره به ضرورت حفاظت و حراست از اموال بیت المال گفت: دستگاه های اجرایی در بحث خود مراقبتی اقدامات لازم را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای بانه تا سال آینده گازدار می شوند/ مردم مشکل کم آبی بانه را جدی بگیرند

تمام روستاهای بانه تا سال آینده گازدار می شوند/ مردم مشکل کم آبی بانه را جدی بگیرند