مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-14ورزشي

برگزاری جشنواره های محلی و عمومی در شهر قیدار


عضو شورای شهر قیدار با اشاره به اینکه قبل از محرم جشنواره های محلی و عمومی در شهر قیدار به صورت ماهانه برگزار می شد، گفت: این جشنواره ها به مناسبت های روز سال برگزار می شد که اخیرا اختتامیه جشنواره ورزش محلات هم برگزار شد که استقبال مردم قابل توجه و غیرقابل تصور بود.

- صفر علی اسلامی، عضو شورای شهر قیدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات انجام شده در حوزه های دیگر از جمله فرهنگی، تفرجگاه ها، طرح های عمرانی و ورزشی در شهر قیدار در دوره ششم شورا اشاره و اظهار کرد: زیرساخت های طرح های زیادی در قیدار فراهم شده که به تدریج عملیاتی خواهد شد.

عضو شورای شهر قیدار با اشاره به اینکه قبل از محرم جشنواره های محلی و عمومی در شهر قیدار به صورت ماهانه برگزار می شد، افزود: این جشنواره ها به مناسبت های روز سال برگزار می شد که اخیرا اختتامیه جشنواره ورزش محلات هم برگزار شد که استقبال مردم قابل توجه و غیر قابل تصور بود.

وی با تقدیر از طرح ها و برنامه های شهردار قیدار در امور مختلف افزود: اعضای شورا همراهی لازم را با شهرداری برای اجرای برنامه ها داشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری قیدار برای همه ابعاد زندگی شهری برنامه ریزی و برنامه متناسب را اجرا کرده است، تصریح کرد: این برنامه ها متناسب با سنین و اقشار مختلف طراحی و اجرا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های محلی و عمومی در شهر قیدار

برگزاری جشنواره های محلی و عمومی در شهر قیدار