مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-14سياسي

130 هیأت مذهبی شهرری آماده میزبانی از دلدادگان حسینی


مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری گفت: 130 هیئت مذهبی و تشکل مردمی شهرری در روز اربعین با اجرای برنامه های مختلف ازدلدادگان حسینی میزبانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام علی کنگرلو مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری اظهار کرد: تشکلها و هیئات مذهبی با استفاده از ظرفیت های حسینیه ها، مساجد، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و تبلیغی از زائرین مضجع شریف سیدالکریم و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

وی گفت: تعداد موکب ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده و اقشار مختلف مردم شهرری با استفاده از کمک های خیرین با ایجاد موکب از جمعیت میلیونی که از شهر تهران و شهرهای اطراف به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام می آیند، پذیرایی می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری افزود: این موکب ها با همکاری شهرداری منطقه 20 در پنج مسیر و خیابان های فداییان اسلام، شهیدرجایی، کمیل، جاده قم، جاده ورامین و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم  ایجاد و به خدمت رسانی به عزاداران و دلدادگان حسینی می پردازند.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: برنامه های فرهنگی مانند برپایی نماز جماعت در طول مسیر و مساجد و بقاع متبرکه، حضور روحانیون و طلاب در کنار مواکب، غرفه های مختلف ویژه کودکان، حسینیه کودک، غرفه های پرسش و پاسخ و مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 هیأت مذهبی شهرری آماده میزبانی از دلدادگان حسینی

130 هیأت مذهبی شهرری آماده میزبانی از دلدادگان حسینی