مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:572022-09-14اقتصادي

بهره برداری از ابر پروژه آبرسانی همدان / آب شرب پایدار برای همدانی ها تأمین شد


اَبرپروژه آبرسانی به همدان با بسیج امکانات نیروهای عملیاتی صنعت آب به بهره برداری رسیدو مسئله آب شرب این شهر به صورت پایدار رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات میدانی اَبَرپروژه آبرسانی به شهر همدان، از شب گذشته با تکمیل اجزا این پروژه فرآیند به صورت پایدار حل شد.

بر اساس اطلاعات موجود، اَبَرپروژه آبرسانی به همدان یکی از طرح های نیمه تمامی است که پس از 17 سال به دولت مردمی به ارث رسید.

عملیات اجرایی این طرح 140 کیلومتری از سال 1386 آغاز شده بود، ولی در سال های گذشته به کندی پیش می رفت و در 8 سال گذشته نیز به نوعی متوقف شده بود.

با توجه به اهمیت این سد در تامین آب شرب شهر همدان، پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم این پروژه در فهرست پروژه های ویژه فوق اضطراری قرار گرفت.

*جزییات فاز نخست آب رسانی به همدان بر اساس آخرین جزییات رسمی منتشر شده از پروژه های آبرسانی به همدان،  اخیرا طرح رینگ آبرسانی شهر همدان به طول 16.

5 کیلومتر به این پروژه اضافه شده است که بر اساس آن با استفاده از یک خط انتقال آب را به سد آبشینه و تصفیه خانه شهید بهشتی متصل می کند.

این طرح دارای سه ایستگاه پمپاژ به ارتفاع 576 متر است که ایستگاه شماره یک و 2 هر کدام 220 متر و ایستگاه شماره سه 136 متر طول پمپاژ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ابر پروژه آبرسانی همدان / آب شرب پایدار برای همدانی ها تأمین شد

بهره برداری از ابر پروژه آبرسانی همدان / آب شرب پایدار برای همدانی ها تأمین شد