مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-14سياسي

حرکت چهل روزه کاروان اسرای کربلا آغازگر قیام های شیعیان بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: خلاصه حرکت چهل روزه کاروان اسرا این است که به دنبال آن نهضت ها و قیام ها داریم که قیام توابین از همین جا آغاز می شود و قیام ها یکی پس از دیگری به دنبال انقلاب امام حسین(ع) به وقوع می پیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در پیامی به مناسبت از همین جا آغاز می شود و قیام ها یکی پس از دیگری به دنبال انقلاب امام حسین(ع) به وقوع می پیوندد.

وی ابراز کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هم برگرفته از درس هایی ست که در انقلاب امام حسین(ع) اتفاق افتاد و شهدای ما اقتدا کردند به شهدای کربلا و آزادگان ما اقتدا کردند به اسرای کربلا و ایثارها و گذشت ها همه برمی گردد به آن چه که در کربلا اتفاق افتاده و یک مدل کوچکی از کربلای حسین(ع) در تاریخ ما به وسیله امام عظیم الشأن و یارانش و مردم شهیدپرور رقم می خورد.

علیدادی سلیمانی اظهار داشت: باید از اربعین حسینی درس ها بگیریم و بتوانیم همان طور که رسالت هرکدام از ما هست به بهترین وجه تبیین کنیم و این رسالت را به نسل های بعد منتقل کنیم که هر روز ارادتمندان امام حسین(ع) بیشتر و بیشتر خواهند شد.

وی در پایان گفت: همه کسانی که به عشق امام حسین(ع) در پیاده روی بزرگ اربعین شرکت می کنند در پیشگاه خداوند مأجور خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت چهل روزه کاروان اسرای کربلا آغازگر قیام های شیعیان بود

حرکت چهل روزه کاروان اسرای کربلا آغازگر قیام های شیعیان بود