مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-14سياسي

بهره مندی از همه ظرفیت های شهرداری تهران برای خدمت به زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران درباره اقدامات شهرداری در ایام اربعین اظهارداشت: شهرداری تمام قد برای رفاه حال هموطنان ایرانی وارد میدان شده است، - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری با همه ظرفیت برای خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز ها مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران درباره اقدامات شهرداری در ایام اربعین اظهارداشت: شهرداری تمام قد برای رفاه حال هموطنان ایرانی وارد میدان شده است، مدیریت شهری با تمام ظرفیت ها در مرز ها حضور پیدا کرده و قسمت قابل ملاحظه ای از دغدغه های زائران را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: مردم در طول چند سال به دلیل شیوع کرونا و عدم وجود شرایط برای سفر به کربلا، به اندازه ای عطش زیارت دارند که توصیف ناپذیر است.

سروری با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و هموطنان ایرانی به کار گرفته است، یادآور شد: با توجه به جمعیت ده ها میلیونی زائران، بین داشته ها و تقاضای مردم فاصله بسیار است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه طرف عراقی نیز تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است، خاطرنشان کرد: مدیریت حدود 25 تا 30 میلیون نفر در این هوای پر حرارت و عطش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از همه ظرفیت های شهرداری تهران برای خدمت به زائران اربعین

بهره مندی از همه ظرفیت های شهرداری تهران برای خدمت به زائران اربعین