مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-14اقتصادي

کمپ گردشگری بلاغ حک شازند به شرکت راه آهن واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: کمپ گردشگری بلاغ حک شازند به شرکت راه آهن به عنوان سرمایه گذار واگذار می شود.

-  مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: جلسه واگذاری کمپ گردشگری بلاغ حک با حضور نمایندگانی از فرمانداری شهرستان شازند، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، راه آهن اراک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تشکیل شد و شرکت راه آهن اراک به عنوان سرمایه گذار این طرح تعیین شد.

  وی افزود:  در مدت زمان دو هفته آینده  و پس از ابلاغ صورتجلسه، فرآیند قانونی صدور مجوز واگذاری از طریق کمیسیون های قانونی و مرتبط انجام خواهد شد.

مرزبان ادامه داد:  در این طرح شرکت راه آهن اراک ملزم به انجام زیرساخت های کمپ بلاغ از جمله احداث و آسفالت راه دسترسی به طول 200 متر و جداره سازی حاشیه ریل راه آهن اقدام کند.

  وی  ادامه داد:  منطقه زیبای بلاغ حک با وجود فضای سبز مناسب و سرچشمه زیبا و آب دائمی به عنوان تفرجگاه می تواند به یکی از بهترین اماکن تفریحی  شهرستان شازند تبدیل شود.

   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه گردشگران که در منطقه حضور می یابند خود در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ گردشگری بلاغ حک شازند به شرکت راه آهن واگذار می شود

کمپ گردشگری بلاغ حک شازند به شرکت راه آهن واگذار می شود