مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-14ورزشي

افتخار و اولویت من در ورزش حفظ حجاب است/ نگاه جهان به کشتی زنان ایرانی مثبت است


نگین نظری، بانوی کشتی گیر لرستانی توانست با وجود مشکلات شخصی اما قهرمان جهان را خاک کند و همین موفقیت سبب ورودش به تیم ملی شود، وی که این روزها خود را برای مسابقات جهانی آماده می کند، - خبرگزاری فارس لرستان-پریسا قربانی نژاد، مگر دختر هم کشتی گیر می شود؟! شاید نخستین جمله ای باشد که مردم عادی هنگام روبه رو شدن با یک بانوی کشتی گیر به ذهنشان خطور می کند.

اغلب ما کشتی را ورزشی مردانه می بینیم، چرا که یک قدرت بدنی بالایی برای خاک کردن حریف لازم است و این نیرو در خانم ها شاید کمتر به نظر برسد، اما هستند دخترانی که علاقه آن ها به ورزش کشتی، توانایی بدنشان را دو چندان کرده و توانسته اند در میادین مختلف حرف ها برای گفتن داشته باشند.

نگین نظری، بانوی کشتی گیر لرستانی توانست با وجود مشکلات شخصی اما قهرمان جهان را خاک کند و همین موفقیت سبب ورودش به تیم ملی شود.

با این بانوی ملی پوش که این روزها خودش را برای مسابقات جهانی ترکیه آماده می کند گفت وگویی کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

  فارس: لطفا یک بیوگرافی مختصر از خود برای خوانندگان داشته باشید؟ نگین نظری هستم، 24 ساله از استان لرستان، از کودکی شروع به ورزش کرده و در سن 10 سالگی علاقه زیادی به رشته های رزمی پیدا کردم، از همان ابتدا به مسابقات کشوری جودو نونهالان راه یافتم اما به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار و اولویت من در ورزش حفظ حجاب است/ نگاه جهان به کشتی زنان ایرانی مثبت است

افتخار و اولویت من در ورزش حفظ حجاب است/ نگاه جهان به کشتی زنان ایرانی مثبت است