مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-14اقتصادي

استقرار دستگاه هوشمند دریافت پسماند در تهران


این دستگاه ها با ایجاد انگیزه اقتصادی برای شهروندان به ارتقاء تفکیک و جداسازی پسماندهای خشک در مبدا کمک کرده و در نهایت سبب کاهش هزینه های مدیریت شهری و ارائه بسته های تشویقی به شهروندان خواهد شد - معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند گفت: 40 دستگاه دریافت خودکار پسماند در پایتخت پسماندهای خشک شهروندان را بصورت کاملا هوشمند دریافت و معادل ریالی آن را به شهروندان پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان مدیریت پسماند، شادی مالکی اظهار داشت: تعداد 54 دستگاه دریافت خودکار پسماند از تیرماه سال گذشته از طریق برنامه توسعه سازمان ملل تامین شد و تا کنون تعداد 40 دستگاه آن با توجه به نیاز سنجی انجام شده در سطح پایتخت استقرار یافته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه دریافت خودکار پسماند خشک بصورت کاملا هوشمند طراحی شده که با پردازش تصویر، انواع پسماند را شناسایی می کند، افزود: این دستگاه بطری های خالی و استفاده شده (بطری های آب و سایر نوشابه ها از جنس پلاستیکی و آلومینیومی را دریافت کرده و در مقابل، رسیدی برای دریافت پول یا اوراق بهادار دیگر به کاربر ارائه می دهد.

مالکی ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از این طرح مدیریت شهری گفت: 15 دستگاه دریافت خودکار پسماند در میادین میوه و تره بار، چهار عدد از این دستگاه ها در پایانه های شرق، غرب، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دستگاه هوشمند دریافت پسماند در تهران

استقرار دستگاه هوشمند دریافت پسماند در تهران