مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-14اقتصادي

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه ملت برگزار شد


به منظور بررسی صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 29 اسفند 1400 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه ملت با حضور بیش از 68 درصد صاحبان سهام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه ملت (سهامی عام) با حضور بیش از 68 درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، حسابرس مستقل، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی، اعضای هیئت مدیره و دکتر علیرضا یزدان دوست سرپرست مدیریت عامل شرکت بیمه ملت با حدنصاب رسیدن حاضران، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 23 شهریور 1401 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، هیئت رییسه مجمع متشکل از داود حمزه ء به عنوان رییس مجمع، امیر محمدرحیمی و روح اله شهبازی به عنوان ناظران مجمع و مهدی کشاورز بهادری به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

 در ابتدای این جلسه، گزارش هیئت مدیره به مجمع در خصوص فعالیت ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1400 از سوی مهدی کشاورز بهادری ارائه شد.

 هیئت رییسه مجمع پس از استماع گزارش هیئت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، درخصوص صورت های مالی شرکت که شامل ترازنامه، حساب سود و زیان و سود و زیان انباشته، یادداشت های همراه و گزارش عملکرد هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه ملت برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه ملت برگزار شد