مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-14فرهنگي

اصغر فرهادی رییس هیات داوران جشنواره زوریخ شد


صغر فرهادی که در دوره امسال جشنواره کن یکی از داوران اصلی بود، پیش از این در چندین جشنواره سینمایی دیگر چون برلین سابقه ریاست و یا حضور در میان اعضای هیات داوران را دارد.

- اصغر فرهادی فیلمساز ایرانی به عنوان رییس هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوییس انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هجدهمین دوره جشنواره بین الملی فیلم زوریخ از تاریخ 22 سپتامبر تا دوم اکتبر (31 شهریور تا دهم مهر ماه) در کشور سوییس برگزار می شود و اصغر فرهادی ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی را بر عهده خواهد داشت.

در کنار فرهادی، کلیو بارنارد فیلمساز بریتانیایی، پترا ولپه فیلمساز سوییسی، پیودور گوستاوسن تهیه کننده سوئدی و دنیل درایفوس تهیه کننده آمریکایی دیگر اعضای هیات داوران بخش مسابقه بین المللی جشنواره فیلم زوریخ را تشکیل می دهند و مسئولیت انتخاب برنده جایزه چشم طلایی بهترین فیلم (به همراه جایزه نقدی بیش از 25 هزار دلاری) را بر عهده دارند.

اصغر فرهادی که در دوره امسال جشنواره کن یکی از داوران اصلی بود، پیش از این در چندین جشنواره سینمایی دیگر چون برلین سابقه ریاست و یا حضور در میان اعضای هیات داوران را دارد.

فیلم سینمایی تا فردا ساخته علی عسگری در بخش مسابقه فیلم های بلند، خرس نیست ساخته جعفر پناهی در بخش گالا و برادران لیلا ساخته س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر فرهادی رییس هیات داوران جشنواره زوریخ شد

اصغر فرهادی رییس هیات داوران جشنواره زوریخ شد