مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-14سياسي

مطالعات آب های ژرف در مرحله اکتشاف است


در حالیکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور اعتقاد دارد، پروژه آب ژرف سیستان در مراحل ابتدایی اکتشاف قرار دارد و اطلاعات آن محرمانه است اما حضور گاه و بی گاه مسئولان این معاونت و انتشار خبر از این پروژه سبب شده تا پیش از رسیدن به قطعیت کامل زمینه امیدواری مردم منطقه ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان  ناگفته های پروژه آب ژرف سیستان و بلوچستان/ آیا ایران روی دریای آب زیرزمینی است توضیحاتی ارائه کرده است.

مشروح این پاسخ به شرح ذیل است: فیلم و داده های ارائه شده مرتبط با پروژه آب ژرف نیست و مربوط به سال ها قبل و در کشور دیگری می باشد و متأسفانه اطلاعات و داده های ارائه شده در گزارش نیز صحت و استناد علمی درستی ندارد.

مطالعات آب ژرف در ایران از سال 1394 آغاز شده است و طی این سال ها فراز و فرودهایی داشته است با این حال آنچه برای معاونت علمی و فناوری مهم است دستیابی به تکنولوژی های اکتشاف، حفاری و شناسایی و فراورش و بسیاری از تکنولوژی هایی است که در پرتو این پروژه توسعه داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات آب های ژرف در مرحله اکتشاف است

مطالعات آب های ژرف در مرحله اکتشاف است