مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-14سياسي

مسابقه فیلم و عکس«میثاق مهر» از پیاده روی اربعین برگزاری می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری مسابقه عکس و فیلم از اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مسابقه در قالب طرح« میثاق مهر» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در درک مفاهیم ایثار و آزادگی و حماسی عاشورا سهمی بسیار گسترده دارند که می توانند لحظاتی را ثبت کنند که بیانگر ایثار، نوع دوستی و مفاهیم والای بشری باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بر همین اساس در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی این قشر پویا را در ثبت تصاویری که بیانگر اهداف طرح میثاق مهر باشد، تشویق می کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقه ملی فیلم و عکس، ثبت و نشر تصاویر جلوه های نوعدوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضا، داوطلبان و امدادگران هلال احمر است.

موسوی به نحوه شرکت در طرح میثاق مهر اشاره کرد و ادامه داد: در این مسابقه کودکان، نوجوانان و جوانان زائر حرم امام حسین(ع) و شرکت کننده در راهپیمایی عظیم مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی و یا شرکت کننده در مراسم های پیاده روی دلدادگان جامانده در شهرستان ها و مناطق مختلف در روز اربعین، نسبت به ثبت تصاویر فیلم و عکس از جلوه ها، رویدادها و صحنه های نوعدوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضای داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه فیلم و عکس«میثاق مهر» از پیاده روی اربعین برگزاری می شود

مسابقه فیلم و عکس«میثاق مهر» از پیاده روی اربعین برگزاری می شود