مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-14فرهنگي

امتیازات ویژه برای برگزیدگان جشنواره دانش آموزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی ابن سینا اطهار کرد: - دبیر هفتمین دوره جشنواره ابن سینا از امتیازات درنظر گرفته شده برای دانش آموزان برگزیده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی ابن سینا اطهار کرد: این جشنواره با حضور تیم های داخلی و 3600 دانش آموز از اقصی نقاط کشور همچنین با حضور دانش آموزان 8 کشور خارجی برگزار شد.

وی افزود: این رویداد اولین رویداد مبنتی بر آموزش در قالب 5 برنامه بود که مسابقه ملی کافه کد، مسابقه ملی کارآفرین شو، نمایشگاه دستاوردها و اختراعات دانش آموزی، مدرسه تابستانی نانو و نمایشگاه دستاوردهای نانو، مدرسه تابستانی دانش مغز از جمله بخش های این رویداد بود.

رشیدی جهان گفت: رویدادهای این جشنواره در زمان های مختلف برگزار و برگزیدگان برای تقدیر دعوت شدند تا امروز در تالار فردوسی دانشگاه تهران میزبان آنان باشیم .

وی ادامه داد: برای برگزیدگان شرایط ویژه ای مهیا شده است تا در مسابقات بین المللی و جهانی مکزیک، کرواسی، سنگاپور، مسابقات علمی پژوهشی اندونزی شرکت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازات ویژه برای برگزیدگان جشنواره دانش آموزی

امتیازات ویژه برای برگزیدگان جشنواره دانش آموزی