مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-14سياسي

تدابیر لازم شهرداری منطقه 17 درخصوص مراسم جاماندگان اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، جلسه هماهنگی آیین جاماندگان اربعین حسینی با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، - در جلسه هماهنگی آیین جاماندگان اربعین حسینی که با حضور شهردار منطقه 17 برگزار شد، تدابیر لازم شهرداری منطقه برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، جلسه هماهنگی آیین جاماندگان اربعین حسینی با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، نماینده های کلانتری های منطقه، نماینده آتش نشانی منطقه، دبیر ستاد مراسم جاماندگان اربعین حسینی منطقه، نماینده فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی و جمعی از معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

10 سالی می شود که مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برگزار می شود که این مراسم از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی در شهرری ادامه دارد و شرکت کنندگان در این مسیر عشق و دلدادگی پس از زیارت حرم سیدالکریم به سوی خانه های خود بازمی گردند.

هر سال بر خیل مشتاقان این مراسم عظیم افزوده می شود و پیش بینی شده که امسال حدود 3 میلیون نفر از شهروندان تهرانی که از زیارت امام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم شهرداری منطقه 17 درخصوص مراسم جاماندگان اربعین حسینی

تدابیر لازم شهرداری منطقه 17 درخصوص مراسم جاماندگان اربعین حسینی