مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-14سياسي

خاندان خزعلی؛ از سفر دانش بنیان تا تاسیس تلویزیون


این هفته نام خانواده خزعلی بیش از هر نام دیگری در دنیای سیاست ایران شنیده شد؛ ماجرا از این قرار بود که مشخص شد حمید رضازاده فرزند انسیه خزعلی که در کانادا به سر می برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آخرین خبر، کمتر کسی است که تحولات سیاسی ایران را پیگیری کند و خانواده خزعلی ها را نشناسد.

آنها بارها و بارها خبرساز بودند.

از همان زمانی که آیت الله خزعلی در شورای نگهبان بود تا همین روزها که دو دختر او، از مهمترین چهره های سیاسی جریان اصولگرا هستند.

کبری و انسیه به لحاظ فکری شبیه هم هستند و هر دو هم مسئولیت هایشان در حوزه زنان و عفاف و خانواده است و به علت همین مسئولیت، اظهارنظرهای بیشتری از آنها نسبت به سایر اعضای خانواده در رسانه ها دیده می شود.

در این میان در سال 88 هم مهدی خزعلی سوژه رسانه ها شد تا کلکسیون خاندان خزعلی تکمیل شود و به این ترتیب آنها هر از گاه در صدر اخبار جنجالی قرار بگیرند.

این بار ماجرا از یک توییت جنجالی شروع شد.

مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نوشت اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رییس جمهور، دستور صادر شد که اگر فرزند رفت، پدر هم برود! گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندان خزعلی؛ از سفر دانش بنیان تا تاسیس تلویزیون

خاندان خزعلی؛ از سفر دانش بنیان تا تاسیس تلویزیون