مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-14اجتماعي

ثبت نام 95 درصد دانش آموزان/ افزایش قیمت های نامتعارف شهریه مدارس غیردولتی


استاندار آذربایجان شرقی بر همکاری همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس تاکید کرد و گفت: اقدامات لازم در راستای تامین سرویس مدارس و رفع نواقص فضاهای آموزشی در مدت زمان باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش، اولیا و مربیان و دستگاه های اجرایی، در بازگشایی مدارس نقش اصلی را دارند و باید به صورت هماهنگ و منظم عمل کنند.

وی از رسانه ها و صدا و سیما نیز خواست در راستای آمادگی ذهنی و عملی برای بازگشایی مدارس اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند تا دچار عقب افتادگی نشویم.

خرّم ادامه داد: مهم ترین بحث در شهرهای بزرگ، ترافیک است که باید نسبت به این موضوع طرح های مختلف از جمله تامین خودروی سرویس و طرح ترافیک ارائه شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، گفت: نواقص ساختمانی و کمبود فضاها باید حل شود و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

  وی همچنین نظارت آموزش و پرورش بر دریافت شهریه در مدارس غیردولتی و جلوگیری از افزایش قیمت های نامتعارف در این خصوص را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 95 درصد دانش آموزان/ افزایش قیمت های نامتعارف شهریه مدارس غیردولتی

ثبت نام 95 درصد دانش آموزان/ افزایش قیمت های نامتعارف شهریه مدارس غیردولتی