مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 15:222022-09-14اقتصادي

کاهش 40 درصدی طلاق در تویسرکان


معاون فرماندار تویسرکان از کاهش آمار طلاق و فوت در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال آمار طلاق در تویسرکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن قاسمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای ثبت وقایع از کاهش 40 درصدی آمار وقایع طلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: 61 مورد طلاق در پنج ماهه امسال در شهرستان تویسرکان ثبت شده در حالی که تعداد طلاق ثبت شده در مدت مشابه سال گذشته 101 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار فوتی های ثبت شده امسال در شهرستان تویسرکان نیز کاهش یافته است گفت: آمار فوتی ها در پنج ماهه امسال 286 نفر از سوی ثبت احوال اعلام شده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تعداد فوتی ها در شهرستان 389 مورد بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تویسرکان کاهش فوتی های امسال نسبت به سال گذشته را نتیجه تلاش مجموعه بهداشت و درمان دانست و افزود: یکی از دلایل اصلی وفات سال گذشته بحث شیوع کرونا بود؛ که البته با پیشگیری ها و اقدامات خوب دولت و بهداشت و درمان، اکنون کشور در وضعیت پایدار قرار دارد و وضعیت کرونا در تویسرکان هم آبی است.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی برای دهیاران در خصوص اهیمت ثبت به موقع وقایع گفت: شورای شهر با همکاری شهرداری تویسرکان اقدامات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی طلاق در تویسرکان

کاهش 40 درصدی طلاق در تویسرکان