مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-14اقتصادي

توسعه شبکه فاضلاب شهری برای تامین آب صنعت و فضای سبز ضروری است


با اجرای شبکه فاضلاب شهرستان مرودشت و سعادت شهر، آب مورد نیاز پتروشیمی شیراز و کارخانه تولید سیلیکون که برای اولین بار در کشور ایجاد شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در روند مبادله تفاهم نامه اجرای شبکه فاضلاب شهر سعادت شهر گفت: تصمیم استانی و همه جانبه ای مبنی بر گسترش و احداث شبکه فاضلاب در شهرها گرفته شده است.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به نیاز فضای سبز شهری و صنایع استان به آب، گفت: با اجرای شبکه فاضلاب شهری و استفاده از پساب آن، می توان آب مورد نیاز صنعت و فضای سبز و کشت گلخانه ای را تامین کرد.

استاندار فارس افزود: با اجرای شبکه فاضلاب شهرستان مرودشت و سعادت شهر، آب مورد نیاز پتروشیمی شیراز و کارخانه تولید سیلیکون که برای اولین بار در کشور ایجاد شده است؛ تأمین می شود.

وی ادامه داد: تولید سلول های انرژی خورشیدی، یکی از محصولات این کارخانه می باشد که تا به حال از خارج کشور وارد می شده؛ و با بهره برداری از آن طی ماه های آینده، علاوه بر اشتغال، بخشی از نیاز کشور نیز مرتفع می شود.

استاندار فارس گفت: هم اکنون آب مورد نیاز پتروشیمی از سد درودزن تأمین می شود که با اجرای شبکه فاضلاب، این آب به بخش خانگی تزریق و از استفاده آب شرب در صنعت جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه فاضلاب شهری برای تامین آب صنعت و فضای سبز ضروری است

توسعه شبکه فاضلاب شهری برای تامین آب صنعت و فضای سبز ضروری است