مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-14اجتماعي

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آموزش و پرورش آبیک


در جلسه شورای آموزش و پرورش آبیک حدود 11 میلیارد تومان اعتبار به مدارس و پروژه های آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافت و از تحصیل دانش آموزان روستای دبیریان در کانکس و سوق دادن خیران به سمت مرمت مدارس بخش بشاریات سخن به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک بعد از ظهر امروز با حضور حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان و اعضای این شورا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با تاکید بر اینکه فضای تعلیم و تربیت را باید در خانواده ها بُرد و نباید به این فضا فقط در مدارس بسنده کرد، اظهار کرد: با برگزاری جلسات برای اولیا و مربیان دانش آموزان، می توان در تربیت و پرورش نسل نوجوان گام های موثرتری برداشت.

اختصاص 11 میلیارد تومان به مدارس آبیک حامد فتوحی بر هماهنگی آموزش و پرورش با راهور و نیروی انتظامی در آستانه بازگشایی مدارس تاکید کرد و افزود: طی جلسه ای با حضور مسئولان آموزش و پرورش، بخشداران و دستگاه های خدمات رسان با محوریت معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک دو روز پیش از آغاز سال تحصیلی باید نسبت به وصل تمام انشعابات مدارس به هر دلیلی که قطع شده، تعیین تکلیف کرده و اقدام لازم صورت گیرد و دانش آموزان نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آموزش و پرورش آبیک

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آموزش و پرورش آبیک