مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-14سياسي

«دهقانی فیروزآبادی»، گزینه محتمل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


با استعفای سورنا ستاری از سمتش در دولت، شنیده ها حکایت از موافقت با این استعفا و سپردن سکان هدایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به فردی شناخته شده در جامعه علمی کشورمان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سورنا ستاری استعفا داد؛ این خبری غیررسمی است که طی ساعات گذشته منتشر شده و بررسی ها حکایت از صحت آن دارد.

استعفایی که حکم پایان مسیری طولانی مدت را دارد که ستاری از آبان 92 و با حکم حسن روحانی، رییس دولت یازدهم در آن پای نهاد، در مرداد 96 و با آغاز به کار دولت دوازدهم تمدید شد و حتی با پایان ماموریت این دولت هم تداوم یافت.

درباره اتفاقی سخن می گوییم که به نوعی بسیار جالب توجه است.

اینکه سکاندار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور کشورمان با تغییر دولت تغییر نکرد و ابراهیم رییسی ترجیح داد که دست به ساختار این معاونت نزده و به نوعی اجازه تداوم فعالیت ها را به ستاری و مجموعه تحت امرش بدهد.

اتفاقی که اگر نگوییم بی سابقه، در تغییرات سیاسی کشورمان کم سابقه است.

موضوعی که نشان از اعتماد رییس جمهور به عملکرد ستاری دارد، حتی با وجودی که نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب به نوعی توجه ها را به این حوزه بیش از هر زمانی معطوف کرده است.

نکته ای کلیدی که چه بسا یکی از دلایلی باشد که ستاری را مجاب به اتخاذ تصمیمی کرده باشد که در ساعات اخیر نام وی را به صدر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دهقانی فیروزآبادی»، گزینه محتمل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

«دهقانی فیروزآبادی»، گزینه محتمل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری