مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-14سياسي

ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی اعلام شد


معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: جاماندگان اربعین در مشهدالرضا(ع)، در آستانه این روز بزرگ، از ساعت 17:30 عصر جمعه در حرم مطهر رضوی گرد هم خواهند آمد و در ویژه برنامه هایی که به این مناسبت پیش بینی شده حضور خواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، در آستانه افزود: در این مراسم حجج اسلام والمسلمین محسن کافی و جواد نظافت در سخنانی به تبیین ابعاد قیام حسینی می پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در سوگ سید و سالار شهیدان مرثیه سرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های روز اربعین حسینی نیز از ساعت 10:30 صبح روز شنبه در رواق امام خمینی(ره) آغاز می شود که آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران این مراسم خواهد بود و در ادامه هادی الهی و امیر عارف به مرثیه سرایی می پردازند.

شریعتی نژاد با بیان اینکه بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم زیارت اربعین با نوای حاج علی ملائکه در رواق امام خمینی(ره) قرائت خواهد شد و محفل عزاداری این روز برپا خواهد شد، یادآور شد: مراسم شام اربعین حسینی نیز با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود و پس از سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی و محسن کافی، آقایان علی ملائکه و جواد حسین خانی به مداحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی اعلام شد

ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی اعلام شد