مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-14حوادث

رمزگشایی از سرقت های باند کلاف کش ها


اعضای یک باند پنج نفره کلاف کش ها که با کج کردن در خودروهای پارک شده، قطعات و اموال داخلی آن ها را می ربودند در حالی با تلاش نیروهای کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر شدند که راز دستبرد به شرکت های خصوصی را نیز فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل رهگذرانی در خیابان شریف مشهد، دزد پررویی را دیدند که در روز روشن با کج کردن کلاف در خودروی رانا مشغول سرقت مانیتور تصویری است و هیچ توجهی هم به نگاه های حیرت انگیز شهروندان ندارد.

در همین حال یکی از رهگذران با پلیس 110 تماس گرفت و بدین ترتیب نیروهای گشت نامحسوس کلانتری شهرک ناجا که در اطراف بولوار وکیل آباد درحال انجام وظیفه بودند بی درنگ عازم خیابان شریف شدند و دزد 37 ساله را به همراه مانیتور کشف شده به دایره تجسس انتقال دادند.

این سارق جوان مدعی بود که برای اولین بار قصد سرقت مانیتور را داشته که در چنگ ماموران انتظامی گرفتار شده است اما تجربه افسران تجسس با توجه به شگرد کلاف کشی (کج کردن در خودروها) نشان می داد که او از دزدان حرفه ای است و به صورت باندی فعالیت می کنند.

به همین دلیل گروهی از نیروهای تجسس با راهنمایی و نظارت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رییس کلانتری شهرک ناجا) تحقیقات گسترده ای را با بازیابی تماس ها و فضاهای مجازی گوشی متهم آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از سرقت های باند کلاف کش ها

رمزگشایی از سرقت های باند کلاف کش ها