مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-14ورزشي

لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان


رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با تاکید بر توجه بیشتر به ورزش بانوان گفت: امروز مخاطب اصلی و اقبال عمومی برای این ورزش بیشتر از سوی بانوان است و کسب مدال های قابل توجهی نیز در این بخش داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به بحث ورزش اظهار داشت: امروز ورزش از معدود حوزه هایی است که می تواند با برافراشتن پرچم کشورمان نام ایران را در جهان برسر زبان ها آورد و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه استان زنجان مفاخر متعددی در این رشته ورزشی دارد که با پشتکار زیاد می توانند به عنوان نمایندگان خوب استان در تیم های ملی نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: همچنین با اولویت قرار دادن مربیگری می توان تیر و کمان را در جای جای استان و کشور توسعه داد چرا که مربیان به عنوان سفیران توسعه عمل خواهند کرد و هر کدام با جذب شاگردانی آمار ورزشکاران را بیشتر می کنند.

 وی ورزش جانبازان و معلولین را زمینی بکر دانست و افزود: در مسابقات کشورهای اسلامی تنها در بخش معلولین 13 مدال داشتیم که این مهم مؤید این ظرفیت ارزشمند و راه میان بر موفقیت خواهد بود و در این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان

لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان