مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:172022-09-14سياسي

طرح انتقال از سد سیازاخ آب پایدار بیجار تامین خواهد کرد


تامین آب مورد نیاز شرب و صنعت شهرستان بیجار از سد سیازاخ تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، علی اکبر محرابیان عصر امروز در جریان سفر به شهرستان بیجار و در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: کم کاری هایی در خدمات رسانی به مردم صورت گرفته که بخشی ناشی از طولانی شدن پروژه ها و بخشی به دلیل مطالعات اشتباه بوده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های مناسب برای بیجار در بخش آب گفت: در بخش آب شرب شهری طرح های کوتاه مدتی به عنوان طرح های رفع تنش آبی در دستور کار است که شامل احداث مخازن، خطوط انتقال، حفر چاه، اصلاح تصفیه خانه و پروژه های کوچک و سریع الوصول است که با تامین اعتبار اجرا می شوند.

محرابیان افزود: مسئله بعدی طرح بلندمدت و نهایی فوری آغاز شد.

وزیر نیرو افزود: برای آنکه بتوانیم از اعتبارات غیرردیف بودجه ای برای این پروژه استفاده کنیم به صورت ترک تشریفات به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد تا با تامین اعتبار از محل تهاتر نفت کار به زودی آغاز شود و این طرح منجر به تامین آب پایدار برای شهرستان بیجار در دو بخش شرب و صنعت خواهد شد.

وی در خصوص آبرسانی روستایی نیز با بیان اینکه در کل کشور نسبت به استانداردها عقب هستیم، گفت: برای 16 هزار روستا که به نوعی مشکل تامین آب دارند از طریق جهاد آبرسانی آب مورد نیاز تامین می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال از سد سیازاخ آب پایدار بیجار تامین خواهد کرد

طرح انتقال از سد سیازاخ آب پایدار بیجار تامین خواهد کرد