مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 17:172022-09-14سياسي

ورودی های یاسوج در محاصره زباله/ شهرداری ها به مراجع قضایی معرفی شدند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی های شهر یاسوج در محاصره زباله قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه پسماند به ورودی های شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: ورودی های شهر یاسوج نابسامان و زباله ها رها شدند، در گذشته ماشینی اجاره کردیم و زباله ها جمع آوری شد اما وضع دوباره به همان حالت قبل برگشته که سریع تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی رغم همه مشکلات و با پیگیری های زیاد، اعتباری برای ساماندهی ورودی های شهر اخذ شد و کار در این محورها در حال اتمام است لذا نظافت این مکان ها توسط شهرداری های مادوان و یاسوج مدنظر باشد.

وی در ادامه با مهم خواندن کارگروه پسماند گفت: یکی از زیرساخت های توسعه استان مدیریت پسماند است که فاز تفکیک زباله کارخانه بازیافت تکمیل و افتتاح شد و فاز اصلی این کارخانه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تشویق سرمایه گذاران برای احداث کارخانه بازیافت زباله در سایر شهرهای استان تاکید کرد و افزود: در انتخاب جایگاه دفن پسماند از نظرات کارشناسی آب منطقه ای، بهداشت، منابع طبیعی، محیط زیست و سایر دستگاه ها استفاده شود که منابع آبی و سدهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های یاسوج در محاصره زباله/ شهرداری ها به مراجع قضایی معرفی شدند

ورودی های یاسوج در محاصره زباله/ شهرداری ها به مراجع قضایی معرفی شدند