مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-14سياسي

خوش چشم: گروسی تبدیل به اهرم فشار آمریکا در مذاکرات شده است


کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه گروسی تبدیل به اهرم فشار آمریکا در مذاکرات شده است، گفت: تا زمانی که طرف مقابل امتیازات ما را ندهند توافقی را امضا نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سید مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل در خصوص اقدامات اخیر آژانس بین المللی اتمی و تأثیر آن بر مذاکرات احیای برجام، گفت: ما در حساس ترین مقطع مذاکره بر روی مهمترین امتیازات معدود اما بسیار خطیر باقی مانده هستیم.

وی با بیان اینکه در بازی مذاکره بر روی مهمترین نکات با بیشترین ابزار فشار و تقابل انجام می شود تا دو طرف بتوانند به خواسته هایشان برسند، ادامه داد: مشابه این وضعیت را در بهار برای چند ماه طی کردیم که در زمان جنگ اراده ها در نهایت وقتی در دوحه طرف مقابل به خواسته هایش نرسید با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و متعاقبات افزایش قیمت انرژی بر روی قیمت کالاها، خدمات و اثرات مخرب آن بر اتحادیه اروپا و آمریکا طرف غربی حاضر شد که برخی از امتیازات مورد درخواست را بدهد اما کلیدی ترین امتیازات را باقی نگه داشته است.

دور جدید مذاکرات در یک تقابل مشابه بین دو طرف خوش چشم دور جدید مذاکرات را در یک تقابل مشابه بین دو طرف دانست و تأکید کرد: دو طرف با استفاده از ابزارهای گوناگون در پای میز مذاکره و قبل از چانه زنی های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش چشم: گروسی تبدیل به اهرم فشار آمریکا در مذاکرات شده است

خوش چشم: گروسی تبدیل به اهرم فشار آمریکا در مذاکرات شده است