مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-15ورزشي

دو گزارشگر تلویزیون روی اعصاب کشتی گیران و مردم


رفتارهای ناشیانه گزارشگر اعزامی یک برنامه تلویزیونی به رقابت های جهانی کشتی، همزمان با پخش زنده این رقابت ها واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ صداوسیما که عزمش را برای پخش متفاوت رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد حتی به قیمت رفتن روی اعصاب ملی پوشان در بدترین لحظه ها جزم کرده است، به آرامش و تمرکز کشتی گیران یورش برده و ریکاوری کامل آنها را هدف قرار داده است.

این اقدام عجیب تلویزیون و اصرار به یورش دو گزارشگر اعزامی هادی عامل و شهاب قاسمی به کشتی گیران در بدترین زمان ممکن جهت گرفتن مصاحبه و به اصطلاح پوشش متفاوت مسابقات، صدای اهالی کاربلد کشتی و گوش شکسته ها را در آورده است.

شهاب قاسمی مجری ویژه برنامه کشتی شبکه سه سیما با سابقه غلیظ فوتبالی، در حالی یکی از گزارشگران اعزامی صداوسیما به مسابقات قهرمانی کشتی جهان در بلگراد است که از همان ابتدا، نحوه گزارش این مسابقات توسط وی با انتقادهایی از سوی بینندگان و علاقمندان کشتی همراه بوده است.

دایره اطلاعات این گزارشگر از فنون کشتی و تعابیر فنی این رشته اصیل، سوژه بحث نیست بلکه جهل عجیب او نسبت به بدیهیات یک مسابقه سنگین روی تشک، مربیان و کشتی گیران و مردم علاقمند را کلافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو گزارشگر تلویزیون روی اعصاب کشتی گیران و مردم

دو گزارشگر تلویزیون روی اعصاب کشتی گیران و مردم