مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-15اقتصادي

صادرات دام زنده به خارج از کشوربا وجود رشد قیمت گوشت


معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صادرات دام زنده می تواند با ایجاد تعادل بین میزان علوفه و دام، شکاف قیمتی بین گوشت قرمز و دام زنده در بازار را از بین برده و از دامدار حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایاز برنو صبح امروز در جلسه بررسی اصلاحیه شیوه نامه صادرات دام سبک و سنگین که در سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به رغبت کشورهای حاشیه خلیج فارس به دام تولیدی در کشور، ساماندهی صادرات دام به صورت قانونمند را ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه در خصوص علوفه با محدودیت هایی مواجه هستیم، صادرات دام زنده می تواند بین علوفه و دام تعادل ایجاد کند.

وی ادامه داد: بخش گسترده ای از اختیارات تصمیم گیری در خصوص صادرات به استان ها واگذار شده است تا بر اساس شرایط موجود در استان تصمیم گیری کنند.

برنو کاهش قیمت دام زنده باوجود افزایش قیمت گوشت در بازار را یکی از علل صادرات دام زنده دانست و افزود: امکان صادرات دام زنده تصمیم بسیار سنجیده ای است که می تواند برای دامدار مفید بوده و از متضرر شدن او جلوگیری کند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه از هر استان خواسته شده است میزانی از صادرات دام زنده را که بلامانع است، اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام زنده به خارج از کشوربا وجود رشد قیمت گوشت

صادرات دام زنده به خارج از کشوربا وجود رشد قیمت گوشت