مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 08:122022-09-15سياسي

از عقل تا جنون، شکوه عشق را تماشا کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شمیم دلنواز کربلا در همه جهان پیچیده است و عاشقان را به سمت حریم عشق فرا می خواند، عشقی از مأوای دل که معنایش حسین است.

برای آنان که عاشقند، دعوت شدن به محضر مولا حلاوتی دارد که تا جانشان رسوخ می کند، آن حلاوتی که  گرمای تند و تیز عراق  حریفش که نمی شود هیچ، بلکه شور این عشق را هم پرحرارت تر می کند.

وقتی به وادی کربلا وارد شوی می فهمی که معنای آمدن با پای دل چیست، آنگاه که پای جسم در مسیر حرکت با تاول ها لنگ می زند پای دل به میان می آید، دلی که فقط به یاد حسین طی طریق می کند؛ بی باک از تاول ها و هرم گرما، بی اعتنا به آنهایی که خروش این موج کلافه شان کرده و حرکت زوار را برای آب و نان مجانی می دادند، آنها بویی از عشق نبرده اند که اگر معنای عشق را می دانستند دیگر دهان به یاوه باز نمی کردند.

  آدم هایی که از فرسنگ ها دور، قید استراحت در خانه و خوابیدن زیر کولر را زده اند مگر می توانند برای لقمه نانی راهی شده باشند؟ کدام عاقلی برای یک وعده غذای رایگان مشقتِ این سفر را به جان می خرد؟! این حرکت معنایش فقط عشق است عشقی که  هرسال بیشتر از قبل عالم را گرفتار می کند و آنان که وجودشان از نبود نور این عشق تهی و تاریک است زبان به حرف های عبث می چرخانند تا مانع این جوش و خروش شوند، اما زهی خیال باطل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عقل تا جنون، شکوه عشق را تماشا کن

از عقل تا جنون، شکوه عشق را تماشا کن