مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-15اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید نان در مشهد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: 108 واحد نانوایی در محدوده های منتهی به حریم حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر فعال می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، محمد میری دیسفانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، با اشاره به فعالیت 108 واحد نانوایی در محدوده های منتهی به حریم حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: 150 نانوایی خیّر با 50 تنور خانگی و ظرفیت پخت حداقل 10 هزار قرص نان لواش روزانه دراطراف حرم جهت خدمت به زائران دهه پایانی ماه صفر مستقر خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص هزار و 800کیسه آرد به شورای هیئات مذهبی برای مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به شهر مشهد، افزود: این میزان تا 2هزار و 500کیسه قابلیت افزایش دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، اسقرار 12 دستگاه کانکس سیار نانوای، محاسبه ریز تراکنش های 350 واحد نانوایی برای افزایش پخت با دستگاه های جدید نانینو و اختصاص 17هزار و 500کیسه آرد به متصدیان نانوایی برای پخت فوق العاده (به جز نانوایی های مستقر در رینگ حرم مطهر رضوی)، بازگشایی سه واحد نانوایی غیر فعال در اطراف اصناف، اتحادیه نانوایان، اتاق اصناف و شورای هیئات مذهبی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید نان در مشهد

افزایش ظرفیت تولید نان در مشهد