مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-15بين الملل

اردوغان: ما کنار برادرانمان در جمهوری آذربایجان خواهیم ایستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه، شامگاه چهارشنبه در جریان مراسم افتتاح خوابگاه های دانشجویی در آنکارا تأکید کرد که ترکیه هیچگاه جمهوری آذربایجان را تنها نخواهد گذاشت.

- رییس جمهور ترکیه ضمن متهم کردن ارمنستان به نقض توافق امضاشده با باکو، گفت که ترکیه همواره در کنار جمهوری آذربایجان خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، شامگاه چهارشنبه در جریان مراسم افتتاح خوابگاه های دانشجویی در آنکارا تأکید کرد که ترکیه هیچگاه جمهوری آذربایجان را تنها نخواهد گذاشت.

بنا بر گزارش شبکه تی آر تی ، رییس جمهور ترکیه گفت: امیدواریم ارمنستان در سریع ترین زمان ممکن از این مسیر اشتباه بازگردد و زمان و انرژی خود را برای صلح بگذارد.

نمی توان وضعیت پس از نقض توافق امضاءشده با جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان را پذیرفت .

رجب طیب اردوغان اضافه کرد: جهان باید بداند که ما در برابر حمله اخیر ارمنستان کنار برادرانمان در جمهوری آذربایجان ایستاده ایم؛ همان طور که همیشه در کنار این کشور بوده ایم .

اردوغان همچنین برای آن دسته از نظامیان جمهوری آذربایجان که در جنگ با ارمنستان مجروح شدند، آرزوی شفای عاجل و برای کشته شدگان از خداوند طلب رحمت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: ما کنار برادرانمان در جمهوری آذربایجان خواهیم ایستاد

اردوغان: ما کنار برادرانمان در جمهوری آذربایجان خواهیم ایستاد