مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-15بين الملل

تل آویو ناچار به تغییر سفیر فاسدش در مغرب شد


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پی رسوای جنسی سفیر خود در مغرب از برکناری وی و انتخاب «آلونا فیشر» به عنوان سفیر جدید این رژیم در رباط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در پی افشای رسوایی جنسی دیوید گوورین رییس هیأت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب و خبرساز شدن این امر و احضار وی به تل آویو برای تحقیق، وزارت خارجه این رژیم، چهارشنبه (دیروز، 14 سپتامبر) از برکناری گوورین از پست ریاست دفتر ارتباطات در رباط و انتخاب آلونا فیشر کم به جای او خبر داد.

این در حالی است که به نوشته وبگاه i24 ، گوورین هنوز در خصوص پرونده سوء استفاده جنسی و پنهان کردن هدایا تحت بازجویی قرار دارد.

فیشر که دارای مدرک دکتری در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تل آویو است، پیشتر سفر رژیم صهیونیستی در صربستان و سفیر غیر مقیم در مونته نگرو بود و دارای سابقه در بخش آموزش دیپلمات ها در ماموریت های ویژه است.

اما گوورین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در پی ادعاها و تهمت های نادرست رسانه ها درباره من، می خواهم قاطعانه توضیح دهم که این شایعات درباره آزار جنسی گمراه کننده و بی اساس و کاملا دروغ است که توسط ذینفعان این امر منتشر شده است .

سه شنبه هفته پیش بود که شبکه صهیونیستی کان یک روز پس از انتشار اخباری در خصوص اتهام یکی از مقامات دفتر ارتباطات دیپلماتیک رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو ناچار به تغییر سفیر فاسدش در مغرب شد

تل آویو ناچار به تغییر سفیر فاسدش در مغرب شد