مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-15اقتصادي

آبرسانی سیار در نیمه نخست سال در اصفهان 92 درصد کاهش داشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 92 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تأمین و توزیع عادلانه آب در استان اظهار داشت: در بهار و تابستان سال جاری با توجه به محدودیت منابع، آب شرب 100 شهر و 948 روستای تحت پوشش آبفای استان اصفهان به صورت عادلانه تأمین و توزیع شد و آبرسانی سیار بیش از 92 درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه با پایش آنلاین و کنترل از راه  دور منابع و تأسیسات، توزیع عادلانه آب درسطح استان انجام شد، افزود: با ایجاد بستر تله متری خطوط انتقال در بیش از 85 ایستگاه آبرسانی از تصفیه خانه آب باباشیخعلی تا انتهای خطوط انتقال در نایین و انارک و نیز دیگر تأسیسات در سایر شهرها و روستاها، آب شرب به صورت پایدار و عادلانه توزیع شد.

اکبریان با بیان اینکه در زمان اوج مصرف  نیاز آبی شهرها و روستاهای تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ 16٫5 مترمکعب بر ثانیه است، گفت: امسال آبفای استان اصفهان با وجود اینکه در پیک مصرف با کمبود 2٫5 متر مکعب بر ثانیه برای تأمین پایدار آب شرب مردم مواجه بوده، اما با اجرای برخی اقدامات از جمله شناسایی و اصلاح نقاط آسیب پذیر شبکه توزیع، توانست آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار در نیمه نخست سال در اصفهان 92 درصد کاهش داشت

آبرسانی سیار در نیمه نخست سال در اصفهان 92 درصد کاهش داشت