مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 11:122022-09-15اقتصادي

بندر جدید بوشهر، قطری ها را به وجد آورد/ مسافران از اینجا راهی دوحه می شوند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سرمایه گذاران قطری برای احداث پایانه چندمنظوره در مجتمع بندری نگین در بوشهر اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجتمع بندری نگین در بوشهر دارای فرصت متنوع سرمایه گذاری است، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت در حال احداث این مجتمع سرمایه گذاران مختلفی از داخل و خارج برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: ناحیه نفتی مجتمع بندری نگین نیز در 24 هکتار پیش بینی شده و آماده واگذاری به بخش خصوصی است که دو سرمایه گذار توانمند داخلی برای این پروژه اعلام آمادگی کردند.

شکیبی نسب یادآور شد: اسکله 35 هزار تنی در حال احداث مجتمع یاد شده در بخش ترمینال صادرات و ترانزیت در مراحل پایانی قرار داشته و تا پایان مهرماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: پیشانی مجتمع بندری نگین 900 متر است که تاکنون 300 متر اسکله آن احداث شده و 600 متر اسکله باقیمانده نیز در آینده توسط بخش خصوصی احداث می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: احداث پایانه صادرات و ترانزیت مجتمع بندری نیز فرایند احداث آن توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر جدید بوشهر، قطری ها را به وجد آورد/ مسافران از اینجا راهی دوحه می شوند

بندر جدید بوشهر، قطری ها را به وجد آورد/ مسافران از اینجا راهی دوحه می شوند