مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-15اقتصادي

در مرکز ترک اعتیاد زنان در تبریز چه می گذرد؟


مسوول باغ فرشته(مرکز نگهداری زنان معتاد متجاهر ) گفت: این مجموعه توسط پدر بنده تاسیس شد و با حمایت های او و همسرم سرپا ایستاده ایم به طوریکه ماهانه بیش از 10 میلیون تومان هم از جیبمان می گذاریم چراکه ما می دانیم اینکه یک زن دچار اعتیاد باشد می تواند چه عواقب وخیمی برای خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریبا محمدی، مسوول باغ فرشته امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میانگین افراد ورودی به این مرکز بین 23 تا 30 سال هستند ولی با هر رده سنی در این مرکز روبرو هستیم که اخیرا تعداد افراد زیر 18 سال زیاد شده که از نظر قانونی ما اجازه پذیرش آنها را نداریم.

وی با بیان اینکه شیشه، حشیش و هرویین و گل بیشترین مواد مصرفی در بین بانوان است، گفت: ظرفیت پذیرش در هر ماه برای این مرکز 53 نفر است و تاکنون سه هزار نفر پاکی از بدو تاسیس داشته ایم.

محمدی افزود: متاسفانه لغزش های چند باره از جمله چالش های ماست که یک معتاد بعد از پاک شدگی دوباره به این مرکز آورده می شود.

مسوول مرکز باغ فرشته خاطرنشان کرد:  در این مرکز مهارت های خیاطی و صنایع دستی آموزش داده می شد که قبلا با شهرداری قرارداد داشتیم ولی مدتی است که شهرداری هیچ قرارداد و حمایتی از این مرکز نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مرکز ترک اعتیاد زنان در تبریز چه می گذرد؟

در مرکز ترک اعتیاد زنان در تبریز چه می گذرد؟