مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-15ورزشي

معرفی نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بانوان در سمنان


نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بانوان با عنوان «مدال و پلاک افتخار» در سمنان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر نجم، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بانوان با عنوان مدال و پلاک افتخار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رقابت ها در سه رده سنی 25 تا 35، 35 تا 45 و 45 تا 55 سال در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر سمنان برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: در رده سنی 25 تا 35 سال ژیلا امجدیان از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان، زهرا ورکیانی از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان و راضیه امینی فرد از اداره کل نوسازی مدارس به ترتیب مقام های نخست تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

نجم بیان کرد: در رده سنی 35 تا 45 سال سمیه هرانده از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان، فهیمه عرب از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان و اعظم علیشاه از دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در رده سنی 45 تا 55 سال حکیمه فهیمی از دانشگاه علوم پزشکی سمنان بر سکوی نخست ایستاد و فرنگیس سیادت از دانشگاه علوم پزشکی سمنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بانوان در سمنان

معرفی نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی المپیاد ورزشی بانوان در سمنان