مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-15اقتصادي

پرداخت 200 فقره وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به سیل زدگان «بارده»


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت 200 فقره وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به سیل زدگان بارده، گفت: باید قبل از آغاز فصل سرما در استان زمینه پرداخت این تسهیلات فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه با مدیرعامل بانک رفاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت 200 فقره وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به سیل زدگان بارده،گفت: باید قبل از آغاز فصل سرما در استان زمینه پرداخت این تسهیلات فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیریت بانک رفاه یک شعبه سیار در بخشداری و یا سالن ورزشی بارده مستقر کند تا مردم بارده بتوانند هرچه سریع تر تشکیل پرونده دهند.

وی افزود: در سفر هیات دولت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای استان مصوب شد که از این میزان 129 میلیارد تومان سهم بانک رفاه است از این رو مسئولان بانک اقدامات لازم را جهت پرداخت این تسهیلات انجام دهند.

حیدری اضافه کرد: 314 طرح طی هفته دولت در استان افتتاح شد که نتیجه آن امیدآفرینی بین مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بانک ها باید موانع پرداخت تسهیلات را از سر راه مردم بردارند، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی در استان ما بیکاری و مهاجرت است که باید با پرداخت وام های قرض الحسنه و ایجاد اشتغال های خُرد این مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 200 فقره وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به سیل زدگان «بارده»

پرداخت 200 فقره وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به سیل زدگان «بارده»