مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-15اجتماعي

جابجایی بیش از 9 هزار زائر استان اردبیـل به کربلای معلی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای محرم تا به امروز 9 هزار و 226 زائر توسط 415 دستگاه ناوگان اتوبوس از اردبیل به سمت مرزهای خروجی کشور جابجا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از پایانه مسافری اردبیل با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای محرم تا به امروز 9 هزار و 226 زائر توسط 415 دستگاه ناوگان اتوبوس از اردبیل به سمت مرزهای خروجی کشور جابجا شده اند.

وی افزود: خادمان اهداری از همان ابتدای اجرای طرح با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت زوار امام حسین(ع) هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح جابجایی شبانه روز در خدمت زائران امام حسین(ع) هستند.

رییس کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل افزود: نرخ مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی از مبدا اردبیل به مهران و بالعکس برای اتوبوس های 25 صندلی 654 هزار تومان، 32 صندلی 551 هزار تومان و 44 صندلی 446 هزار تومان است.

وی گفت: جابجایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و مردم می توانند هرگونه شکایات و گران فروشی بلیط ها را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 9 هزار زائر استان اردبیـل به کربلای معلی

جابجایی بیش از 9 هزار زائر استان اردبیـل به کربلای معلی