مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-15فرهنگي

گزارشی از چند ساعت حضور در پیاده روی اربعین/ همراهی زائران با اجراهای نمایشی حسینی


همواره خاطرات بسیاری از مسیر پیاده روی اربعین در ذهن ما باقی و برایمان به یادگار می ماند، اجرای نمایش های جشنواره تئاتر مقاومت در این مسیر بخشی از خاطرات امسال من از این طریق حسینی است.

- خبرگزاری فارس-گروه تئاتر: اجراهای بخش اول بین الملل هجدهمین جشنواره بین المللی حسینی آغاز شده است، این آثار به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی هستند.

با هنرمندانی عاشق به میدان آمدیم سیدوحید فخر موسوی که این روزها در تکاپوی سازماندهی اجراهای اربعینی تئاتر مقاومت است در گفت وگویی کوتاه در میانه طریق نجف تا کربلا و در حاشیه اجراهای نمایشی رویداد زخم عتیق گفت: خدا را شاکریم که همراه با هنرمندانی عاشق و هم گام پای در این مسیر عارفانه گذاشته ایم و در سه روز در اجراهایی که در میان زائران و خادمان حسینی داشتیم، بسیار خرسندیم که ما نیز با آنچه آموخته و داشته هایمان بود توانستیم در این دریا عظیم اربعینی اندازه قطره ای خدمتگذاری کنیم.

فخرموسوی در ادامه تاکید کرد: آنچه امسال تحت عنوان بین المللی شدن جشنواره تئاتر مقاومت شکل گرفته است اتفاقی بوده که از چندین دوره قبل بنا به رخدادن آن بوده و به هر دلیل صورت نگرفته است اما با همت و همراهی همکارانمان در دبیرخانه جشنواره توانستیم این مهر بین اللملی را برای اولین بار این جشنواره بکوبیم، البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از چند ساعت حضور در پیاده روی اربعین/ همراهی زائران با اجراهای نمایشی حسینی

گزارشی از چند ساعت حضور در پیاده روی اربعین/ همراهی زائران با اجراهای نمایشی حسینی