مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-15سياسي

ماجرای انتقال آب سی سخت و توضیحات معاون فرماندار و بخشدار


برخی اهالی شهر سی سخت با حضور خود در محل اجرای پروژه خواهان جلسه ای با حضور فرماندار دادستان، نیروی انتظامی، سپاه و کارشناسان آب استان، بخشدار و مدیران آبفا هستند که این موضوع برای همیشه شفاف سازی و حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، این روزها تنش هایی در فضای مجازی و حقیقی شهر سی سخت بر سر انتقال آب این شهر که آب شرب و کشاورزی مناطق قلعه مرکزی، حسین آباد، عباس آباد و روستای اطراف آن یعنی علی آباد، اقبال آباد و کوخدان به شمار می رود به مناطق پایین دست یعنی روستاهای کریک و دارشاهی به وجود آمده و با واکنش های زیادی روبه رو شده است.

روز گذشنه پیمانکار پروژه به همراه ماشین آلات سنگین و لوله های آب در منطقه حضور پیدا کرد و تنش هایی میان جوانان برخی روستاها با پیمانکار و اهالی روستای.

شد که با پادرمیانی ریش سفیدان و حضور مسئولان ختم به خیر شد و قول دادند که پروژه انتقال آب فعلا متوقف شود.

امروز نیز مردم متوجه شدند که عملیات انتقال آب مجددا شروع شده که باعث اعتراض برخی اهالی شهر سی سخت و روستاهای اطراف شد و با حضور در محل کار خواهان تعطیلی این پروژه شدند.

 بر همین اساس روستا معاون فرماندار دنا به همراه شعبانی بخشدار مرکزی دنا و جانشین فرماندهی انتظامی دنا  با حضور در بین مردم خواهان نشستی صمیمی در فضایی آرام تر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتقال آب سی سخت و توضیحات معاون فرماندار و بخشدار

ماجرای انتقال آب سی سخت و توضیحات معاون فرماندار و بخشدار