مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 19:422022-09-15اقتصادي

56 خانه ورزش روستایی در سمیرم تجهیز شد


رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: 56 خانه ورزش روستایی در شهرستان سمیرم به وسایل ورزشی مجهز شدند.

- مسلم کاظمی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: 56 روستا در شهرستان سمیرم مجهز به خانه ورزش روستایی شدند که اعتبار هر خانه 30 میلیون تومان است.

وی افزود: در بخش وردشت 13 روستا و در بخش مرکزی هشت روستا که پادنا علیا 23، پادنا سفلی 6 و بخش پادنا وسطی نیز 6 روستا به خانه ورزش روستایی مجهز شدند.

کاظمی تصریح کرد: هر خانه ورزش روستایی با اعتبار تقریبا 30 میلیون تومان و با ابزاری مانند میز تنیس، دارت، فوتبال دستی، تاتمی و شطرنج تجهیز می شوند .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: تاکنون برای 100 روستای شهرستان سمیرم درخواست خانه ورزش روستایی داده شده که 56 خانه بر اساس اولویت مجهز شده است.

وی بیان کرد: از جمله شرایط تجهیز خانه ورزش روستایی درخواست توسط دهیاری و شورای روستا، مکان مسقف تحت نظارت دهیاری و جمعیت بالغ بر 200 نفر است که با تأمین اعتبار هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تأیید و تجهیز می شود.

کاظمی عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان آمادگی همکاری با آموزش و پرورش جهت استفاده از مدارس و کلاس های بلااستفاده جهت تجهیز خانه ورزش روستایی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 خانه ورزش روستایی در سمیرم تجهیز شد

56 خانه ورزش روستایی در سمیرم تجهیز شد