مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-16سياسي

شهیدمحمدعلی کمانکش: به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید


شهیدمحمدعلی کمانکش در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « نگذارید اسلحه من روی زمین بماند آن را بردارید و به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3051/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدعلی کمانکش بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان هیچ  قطره ای در مقیاس حقیقت در نزد خدا از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود بهتر نیست و من می خواهم که با این قطره خون به معشوقم برسم که خداست؛ امیدوارم آنهایی که قبل و بعد از من به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند ما را در آن دنیا شفاعت کنند.

 پدر ارجمندم امیدوارم در مرگ من صبور باشی و فرزند خود را در راه خدا بخشیده باشی تا در روز قیامت نزد امام حسین(ع) و پیغمبر اکرم(ص) سربلند شوی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمحمدعلی کمانکش: به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید

شهیدمحمدعلی کمانکش: به جنگ با دشمنان اسلام بشتابید