مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-16فرهنگي

آگاهی دقیق از مرگ، دستاورد دیگری از نمایش محشر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نمایش میدانی محشر به صورت عینی به تجسم معاد پرداخته و توجه به مرگ آگاهی از دستاوردهای خوب تهیه کنندگان نمایش محشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا قانعی، ضمن حضور در محل اجرای نمایش نوجوان و جوان مشهود است و نمایش میدانی بر این نسل اثر بهتری دارد و گرفتن و شنیدن و درک مفاهیم دینی به زبان هنر و نمایش برای آنها جذاب است و تلنگر جدی خواهد بود.

قانعی گفت: فصل شیدایی در برهه زمانی خود موفق عمل کرد و محشر نیز بر اساس قالب و محتوای خود موفق است و در شب های بعد استقبال بیشتری از محشر پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: مجموعه هایی مثل سازمان هنری رسانه ای اوج که محصول انقلاب اسلامی هستند از تمام تکنیک های موجود برای انتقال مفاهیم دینی با زبان هنر بهره گرفته و تجربیات موفقی در کارنامه سازمان اوج در حوزه های مختلف داریم که در حوزه نمایش های میدانی هم مشهود و اثرگذار است.

حجت الاسلام محمود محمودی زاده، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس نیز با تشکر از عوامل تهیه نمایش محشر و سازمان اوج گفت: این نمایش با محوریت معاد که از مباحث مهم دین اسلام است، تهیه شده است که پس از بحث توحید، بالاترین میزان مباحث و روایات در قرآن کریم و اهل بیت (ع) به معاد و معادگرایی مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی دقیق از مرگ، دستاورد دیگری از نمایش محشر

آگاهی دقیق از مرگ، دستاورد دیگری از نمایش محشر