مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-16اقتصادي

اعلام قیمت برنج هفته آینده


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج تقریبا نهایی شده و هفته آینده اعلام خواهد شد و عملا وزارت جهاد کشاورزی وارد بازار برنج خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از صدا و سیما، محمد قربانی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بازار برنج مسأله جدی است و شالیکوبی ها پر از برنج است و همه این موارد را رصد می کنیم، گفت: وزارت جهاد کشاورزی وارد فرآیند خرید در بازار برنج می شود و خرید انجام خواهد شد و دولت که وارد شود برندهای بزرگ هم وارد خواهند شد و تحرکات خوبی در بازار برنج شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: حفظ رتبه های نخست در تولیدات محصولات کشاورزی بسیار مهم است اما پرداختن به صادرات محصولات کشاورزی مهمتر است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تعاملات ما با کشورهای مختلف آغاز شده است و تفاهم نامه های خوبی هم منعقد شده است، افزود: دنیا بر روی سلامت غذا تاکید دارد و باید به این سمت برویم اما در کشور ما بیشتر تمرکز روی تولید است.

قربانی با بیان اینکه تشکل های وارداتی و صادراتی را باید پای کار بیاوریم تا در این زمینه نقش آفرینی کنند، بیان کرد: در استان ها باید لیزینگ کشاورزی داشته باشیم و وظیفه ما این است بر اساس واقعیت ها از محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت برنج هفته آینده

اعلام قیمت برنج هفته آینده