مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-16اجتماعي

جدیدترین وضیعت ترافیکی جاده ها/ جزییات ترددها


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح و جزییات تردد در جاده ها را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهر نوشت: سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک در محور مهران _ایلام محدوده های کنجانچم و مهدی آباد و در محور حمیل_ سرابله _ ایلام محدوده تونل آزادی مقطعی نیمه سنگین است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محور خرمشهر _شلمچه، محور بستان _چذابه و محور سرپل ذهاب _قصر شیرین عادی و روان است، گفت: ترافیک نیمه سنگین در جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده های شهرستانک و میدانک تا نساء و در ادامه پل زنگوله و سیاه بیشه حاکم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: شاهد ترافیک پرحجم و روان در شمال به جنوب محور کرج _چالوس و شمال به جنوب محور فیروزکوه هستیم، همچنین در شمال به جنوب محور هراز تونل شماره یک ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در محور قزوین-رشت محدوده رودباردر هر دو مسیر نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در محورهای منتهی به پایانه های مرزی و مسیرهای تردد زائرین بیانگر وضعیت ترافیک روان و بدون توقف در سرتاسر مسیرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین وضیعت ترافیکی جاده ها/ جزییات ترددها

جدیدترین وضیعت ترافیکی جاده ها/ جزییات ترددها