مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-16سياسي

حضور میلیونی مردم در اربعین خط و نشانی تازه برای دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم در جهاد تبیین مسؤولان و مردم با احساس وظیفه هر چه بیشتر در مقابل تحریف ها، پیروزی اسلام مقابل کفر را رقم بزنند.

وی بیان کرد: این تجمع بزرگ عاشقان حسین(ع) برای بدخواهان و جلوه های بار آمریکا را می کشند و به خاطر بی تقوایی و بی بصیرتی با مسلمانان می جنگند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دل خانه خدا است و هر کسی را راه ندهید، ادامه داد: از پیامبر گرامی اسلام(ص) نقل شده است که هر کس قومی را دوست داشته باشد با آنان محشور می شود و هر کس عمل قومی را دوست بدارد در کار آنان شریک است.

عبادی بیان کرد: ظالم و منحرف در دل مسلمان جا ندارد و دل هر مسلمان جای اولیا الله و امام حسین(ع) است و در عمل یا سخن بدی که کسی انجام می دهد شریک نشوید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به گناه قلب و گناه فعل گفت: یک روزی در پیش است که همه چیز خاصیت خود را از دست می دهد به جز قلب سلیم و مطیع حق که به درد انسان خواهد خورد، قلبی که جاذبه ظلم و نفاق نیست.

وی ادامه داد: روزی خواهد آمد که جز تقوا هیچ چیز به درد انسان نمی خورد و هر کسی حواس خود را جمع کند تا در آزمایش های آخرالزمانی شکست نخورد و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میلیونی مردم در اربعین خط و نشانی تازه برای دشمنان است

حضور میلیونی مردم در اربعین خط و نشانی تازه برای دشمنان است