مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-16سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (18شهریور 1401) با اشاره به برپایی همایش بزرگ اربعین، آن را نشانه بزرگی برای آماده سازی جهت ظهور و تقویت وحدت و همدلی مسلمانان دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (25 شهریور ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

راهپیمایی ائمه معصومین را برای زندگی خود انتخاب می کند و هیچ وقت از فرهنگ زندگی اهل بیت جدا نمی شود.

خطیب نماز جمعه پارس آباد گفت: اگه در جامعه خدا باوری، خداترسی و خدا محوری باشد هیچ وقت آن جامعه دچار مشکلات اخلاقی نمی شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارس آباد تصریح کرد: مراسمات هفته دفاع مقدس مختص برای سپاه نیست بلکه عموم مردم در مراسمات دفاع مقدس شرکت کنند تا برنامه های دفاع مقدس به نحو احسن برگزار شود.

همایش اربعین حسینی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است محمدجواد قربانی، امام جمعه موقت جعفرآباد مغان اظهار کرد: مولفه های همایش اربعین دقیقا منطبق با مصادیق گفتمان انقلاب اسلامی است؛ ظلم ستیزی، عزت و آزادگی، احیای هویت و اقتدار و وحدت مسلمانان از جمله شعارهای انقلاب اسلامی است که چهل سال پیش موج تازه ای در منطقه و جهان آفرید و اینک اربعین تبدیل به بستر تازه ای برای بازتولید همان شعارها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟